Monday 27 June 2016

NEW ON SHELF | Dorian "the Impulsively Bought" Gray

Hello!

I am a terrible human being who cannot control their book-buying obsession, and as such I spent money again and bought another book. This time, it's The Picture of Dorian Gray by Oscar Wilde.


Now let me justify my impulsive purchase of this book. As you probably know, since I mentioned it in May wrap up, I absolutely adore this book. I'd say the story about a beautiful man whose portrait ages for him is in my TOP 5. And since I had only owned and read it as an ebook, I simply had to buy it in the physical form as well.

There are two reasons I bought the book today. The first one is — have you seen the cover? Look at it. It's absolutely stunning. I've got it going for pretty covers, and this sure is one hell of a pretty cover. Second, I couldn't resist the ridiculously low price. (I love sales so much.)


So yes, I finally own a physical copy of my favourite book. I'm beyond joyous and I cannot wait to re-read it! Now I'm just going to encourage you to talk to me in comments about this masterpiece because there seem to never be enough Wilde fans.

6 comments:

  1. To nejlepší, co sis mohla koupit! A ta obálka? Nádhera. Asi sakra začnu číst v angličtině, nebo si ty knihy v angličtině začnu aspoň kupovat :D
    Měj se krásně

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky si myslím! Cítila jsem se po nákupu hrozně provinile, ale pak jsem si řekla, že zrovna tohle je kniha, kterou budu mít v prackách každou chvilku, protože to je vážně jedna z nejlepších věcí, jakou jsem kdy v životě byla poctěná.

      A obálka se mi fakt líbí moc! A kdybys viděla, jaké mají v Dobrovském obálky (ze stejného vydavatelství) na Olivera Twista, Paní Bovaryovou nebo Annu Elliotovou (předstírejme, že jsem si nemusela vygooglovat, jak se Persuasion překládá do češtiny)! Byla jsem ve strašném pokušení, protože je všechny měli za kilo! ZA KILO! Naštěstí se mnou byla spolužačka, která mi řekla, ať se krotím. :D Každopádně slevy v Dobrovským naprosto doporučuju.

      Měj se nádherně, Haničko!

      Delete
  2. Nemůžu říct, že bys mě nepobavila. "I am a terrible human being who cannot control their book-buying obsession, and as such I spent money again and bought another book." A co jsem teda já?! Evidentně zavrženíhodný monstrum! :D
    Přírůstek je to krásný, já mám tuhle knížku doma také, dokonce též od Wordsworth Classics, ale s jinou obálkou, která k tématu knihy zdaleka nesedí tak, jako ta Tvoje. Moc vydařené vydání! Přeji pěkné čtení a nikdy nepociťuj provinění za nákup knihy! ;) Měj se hezky, Káťo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zavrženíhodný monstrum. :D

      Mně se tohle vydání strašně líbí! Dle mýho názoru to fakt hezky vystihuje pointu celého toho příběhu.

      A děkuju, 100% si to užiju. Už se nemůžu toho re-readingu dočkat!

      Měj se nádherně. :)

      Delete
  3. Tahle obálka patří mezi ty hodně povedené :) Na knihu se chystám, protože je to prostě klasika :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky se mi moc líbí! A knihu rozhodně doporučuju, protože já jsem jí četla někdy před měsícem a od té doby jsem se budila ze spaní, protože jsem ji neměla doma papírovou. :D Je to vážne úžasná záležitost, tak doufám, že se ti bude líbit.

      Děkuju za komentář a měj se nádherně.

      Delete